Kyivstar & Boosteroid
ru Русский
Увійти

Чим ми можемо вам допомогти?

Ви також можете переглянути теми нижче, щоб знайти відповідь на своє питання

Загальна інформація

Якісний геймінг

Ігри

Оплата і підписка

<
>

Поширені запитання

Загальна інформація

Що таке Starboost?

faq-arrow

Starboost - це хмарна ігрова платформа, яка дозволяє запускати високоякісні і ресурсомісткі відеоігри на будь-якому пристрої і надає масу позитивних емоцій та вражень.

Грайте в свої улюблені ігри зі швидкістю 60 кадрів в секунду (Full HD 1080p) на ПК, ноутбуку, планшеті або навіть телефоні.

Як це працює?

faq-arrow

Starboost працює практично так само, як і будь-який інший хмарний ігровий сервіс. Ви запускаєте відеогру на Starboost, всі ваші вхідні дані (команди з клавіатури, миші або контролера) обробляються на наших віддалених серверах, і ви отримуєте відео- та аудіо поток назад на свій пристрій для управління ігровим процесом.

Запропоноване нами рішення на основі браузера є індивідуальним, що забезпечує низьку затримку, високу якість зображення і плавний ігровий процес.

Що пропонує Starboost?

faq-arrow

Придбавши підписку Starboost, ви отримуєте можливість запустити будь-яку безкоштовну гру з нашої бібліотеки. Якщо в описі відеогри ви бачите «потрібна ліцензія», це означає, що вам слід купити її в Steam, Epic, Uplay и т. д.

  • Вам не потрібно завантажувати або встановлювати ігри на свій комп'ютер.
  • Ви можете запускати ігри 24/7, допоки активна ваша підписка.
  • Вам не потрібно чекати в черзі.
  • 15 Мбіт / с стабільного інтернет-з'єднання достатньо, щоб грати в ігри зі швидкістю 60 кадрів в секунду (Full HD 1080p).
  • Величезний вибір ігор всіх жанрів.
  • Прийнятні ціни підписки.
  • Швидка і доброзичлива підтримка доступна 24/7.

Якісний геймінг

Як мені перевірити якість мого підключення?

faq-arrow

Ви завжди можете перевірити якість вашого підключення до наших серверів в правому верхньому куті сервiсу (після реєстрації).

Зверніть увагу: якщо ви пройдете тест кілька разів і результати суттєво відрізнятимуться, ймовірно, ваше інтернет-з'єднання зараз не є стабільним.

Яким має бути моє підключення до мережі інтернет?

faq-arrow

Зазвичай з'єднання не менше 15 Мбіт/с достатньо для відтворення зі швидкістю 60 кадрів в секунду, Full HD 1080p.

Однак, коли йдеться про хмарні ігри, у вас має бути гарне і стабільне підключення до Інтернету.

  • Використовуйте або Ethernet, або Wi-Fi 5 ГГц.
  • Ваш пристрій не повинен бути завантажений іншими об'ємними процесами, вкладками браузера або запущеними програмами.
  • Якщо ви використовуєте Ethernet, ваш маршрутизатор не повинен використовуватися для потокової передачі, перегляду, завантаження і т. д.

Які вимоги до мого цифрового та програмного середовища?

faq-arrow
  • Операційна система: 64-розрядна версія Windows 7 та новіших версій. 32-розрядна версія Windows не підтримується. Для Mac - macOS 10.10 (OS X Yosemite) та новіші версії.
  • Тип браузера: найновіші версії Google Chrome та Opera. Якщо запустити Starboost у вікні анонімного перегляду, ви можете отримати кращу продуктивність.
  • Найновіші драйвери NVIDIA, AMD, Intel.
  • Принаймні 2,5 ГГц процесор.
  • Відеокарта з апаратним декодуванням DirectX 9.0c та H.264. Якщо ваша відеокарта не підтримує апаратне декодування H.264, ви, ймовірно, відчуєте велике навантаження процесора а, отже, низьку якість потокового зображення.
  • Принаймні 4 ГБ оперативної пам'яті.
  • Якщо Ви граєте на ноутбуці, не підключайте його до телевізорів та інших екранів, моніторів або дисплеїв через HDMI, USB чи іншим способом. Вихід відео на інші пристрої може призвести до погіршення продуктивності.

Ігри

Які у вас є ігри?

faq-arrow

Каталог ігор Starboost включає як платні, так і безкоштовні ігри

Вам необхідно створити аккаунт (зареєструватися) на Starboost, щоб побачити список всіх ігор.

Чи у всі ігри я можу грати?

faq-arrow

Придбавши підписку Starboost, ви отримуєте можливість запустити будь-яку безкоштовну гру з нашої бібліотеки. Якщо в описі відеогри ви бачите «необхідна оплата», це означає, що вам слід купити її в Steam, Epic, Uplay и т. д.

Ви можете запустити платну відеогру на Starboost, лише якщо купите її у офіційного дистриб’ютора. Ви не можете купувати у нас ігри. Ми їх не продаємо.

Чи потрібна мені підписка Starboost, щоб грати в безкоштовні ігри?

faq-arrow

Starboost - платна послуга. Щоб використовувати потужності Starboost, у вас повинна бути активна підписка.

Чи потрібен мені ігровий аккаунт?

faq-arrow

Так, кожна відеогра на Starboost підключена до платформи цифрового поширення (Steam, Epic, Uplay і т. Д.), де вам необхідно мати активний обліковий запис.

Що таке демо версія гри?

faq-arrow

Демо-ігри включені в категорію «безкоштовні ігри». Купивши підписку на Starboost, ви можете запустити їх. У демо-іграх можуть бути відсутніми деякі функції (наприклад, збереження в хмарі) або обмежений час відтворення.

Чи можу я змінити налаштування гри за замовчуванням?

faq-arrow

Ні, ви можете грати в ігри на Starboost тільки з налаштуваннями за замовчуванням 60 кадрів в секунду, Full HD 1080p. Незалежно від вашого підключення до Інтернету, всі ігри запускаються з однаковими налаштуваннями.

Будь ласка, не змінюйте налаштування гри, так як це може призвести до погіршення ігрового процесу.

Як я можу зберегти свій ігровий прогрес?

faq-arrow

Якщо відеогра підтримує збереження в хмарі, ваш прогрес буде зберігатися в хмарі платформи цифрового поширення (наприклад, Steam, Epic, Origin).

Для відеоігор, в яких механізм хмарного зберігання не підтримується, Starboost зберігає ігрові дані користувача і відправляє їх назад на початку нового ігрового сеансу на Starboost.

Чи можу я змінити мову відеогри?

faq-arrow

Багато ігор не мають функції для зміни мовної підтримки. Наприклад, деякі ігри доступні лише англійською мовою. Ця функція повинна бути перевірена в налаштуваннях відеогри, в яку ви хочете грати.

Чи повинен я оновлювати ігри?

faq-arrow

Відеоігри на Starboost оновлюються автоматично.

Що це означає, коли гра перебуває на технічному обслуговуванні?

faq-arrow

Ми ставимо відеогру на технічне обслуговування, коли нам потрібно виправити помилку, поліпшити роботу гри або просто завантажити нещодавно випущені оновлення.

Оплата та підписка

Чи можу я скасувати підписку?

faq-arrow

Ви можете скасувати підписку на Starboost у «Мій акаунт» > «Моя підписка» > «Детальніше»

Підписка продовжується автоматично?

faq-arrow

Ваша підписка на Starboost автоматично продовжується, якщо ви не скасуєте її до закінчення терміну дії. Це означає, що з вас буде автоматично стягуватися плата в кінці кожного платіжного циклу, до скасування.

Я забув скасувати підписку

faq-arrow

Відповідно до Умов використання, ми не повертаємо коштів за автоматичне продовження підписки.

Мені не сподобалось, чи можу я повернути гроші?

faq-arrow

Відповідно до Умов використання, ми не повертаємо гроші, щойно ви почали використовувати Продуктом.

Не знайшли відповідь на своє питання?

Надішліть нам своє питання, і ми відповімо найближчим часом

Задати питання